dinsdag 17 april 2012

Nieuw plan: 24 doelen halen in de tijd dat ik 24 ben

Mijn Day Zero Project is niet meer. Niet alleen had ik slechts 78 doelen bedacht in plaats van 101, ik had er ook maar 22 gehaald. Een trieste zaak.
Maar vol goede moed zal ik vanaf vandaag gaan beginnen met een nieuw format. Ook met doelen, alleen niet zo belachelijk veel. Shannon bedacht om minder doelen doen, maar ook in een kortere tijd. Zodat het overzichtelijk blijft voor jezelf en je echt alleen dingen gaat doen die op dat moment belangrijk voor je zijn. Het idee is om dit jaar 24 doelen te gaan halen. De deadline is de dag dat ik 25 word. Mocht ik er dan nog zin in hebben kan ik dat jaar 25 doelen gaan proberen. 24 doelen lijkt haalbaar. Ik zal mijn oude lijst doelen eens nalopen op zoek naar doelen die ik nog steeds wil halen of die ik misschien nog een keer wil halen. En misschien dat ik ook wel een aantal nieuwe doelen bedenk. En ik ga mijn best doen! Ik ga het halen dit keer!
Nu eerst maar even mijn blog een make-over geven om mezelf te motiveren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Welkom!

Welkom op mijn blog! Op deze blog ga ik mijn oh zo spannende belevenissen bijhouden, maar ook mijn vorderingen met het Day Zero Project. Ik ga heel erg mijn best doen om deze blog regelmatig bij te werken en te laten weten hoe het me vergaat met mijn opdrachten.